Detyrat dhe roli i psikologut nė shkollė.
Shėrbimi psikologjik nė institucionet arsimore parauniversitare pėrbėn njė risi pėr arsimin tonė kombėtar, ēka hedh edhe njė hap tjetėr nė pėrqasjen e sistemit tonė arsimor me sistemet bashkėkohore evropiane e botėrore. Implementimi i tij fillon nė vitin mėsimor 2004-2005.
Shėrbimi psikologjik nė shkolla do tė kryhet nga njė specialistė. Specialisti i shėrbimit psikologjik duhet tė ketė pėrfunduar studimet universitare nė degėn e psikologjisė apo tė jetė mėsues me specializim pasuniversitar nė kėto fusha. Nė mungesė tė tyre, pėrzgjidhen specialistė tė shkencave social-politike ose degėve tė tjera tė pėrafėrta me to.
Specialisti i shėrbimit psikologjik i shkollės, ėshtė njė person kyē nė mbarėvajtjen e veprimtarisė mėsimore edukative tė institucionit arsimor. Veprimtaria e tij zhvillohet nė lidhje dhe bashkėpunim tė ngushtė me stafin pedagogjik dhe drejtues tė shkollės, me prindėrit dhe komunitetin, ku ndodhet shkolla.
Qėllimi kryesor i punės sė specialistit tė shėrbimit psikologjik nė shkollė fokusohet nė promovimin dhe zhvillimin mendor e fizik tė nxėnėsve si dhe nė ndihmesėn dhe mbėshtetjen qė jep pėr rritjen e cilėsisė sė procesit tė mėsimnxėnies dhe mėsimdhėnies.
Specialisti i shėrbimit psikologjik bashkėpunon me personelin administrativ dhe pedagogjik pėr konceptimin dhe realizimin e shėrbimeve qė lidhen me vlerėsimin e rezultateve tė nxėnėsve, me orientimin e karierės dhe me zhvillimin social dhe personal tė nxėnėsve, nėpėrmjet:
- Sigurimit tė shėrbimeve tė drejtėpėrdrejta pėr fėmijėt dhe nxėnėsit nė nevojė..
- Vlerėsimit dhe interpretimit tė rezultateve tė nxėnėsve, tė stafit pedagogjik tė shkollės dhe tė prindėrve.
- Shėrbimeve kėshillimore dhe trajnuese pėr stafin e shkollės dhe prindėrit
- Konceptimit dhe realizimit tė shėrbimit psikologjik nė pėrputhje me politikat e zhvillimit tė arsimit dhe tė institucionit arsimor.
Shėrbimi psikologjik nė institucionet arsimore parauniversitare pėrbėn njė risi pėr arsimin tonė kombėtar, ēka hedh edhe njė hap tjetėr nė pėrqasjen e sistemit tonė arsimor me sistemet bashkėkohore evropiane e botėrore. Implementimi i tij fillon nė vitin mėsimor 2004-2005.
Shėrbimi psikologjik nė shkolla do tė kryhet nga njė specialistė. Specialisti i shėrbimit psikologjik duhet tė ketė pėrfunduar studimet universitare nė degėn e psikologjisė apo tė jetė mėsues me specializim pasuniversitar nė kėto fusha. Nė mungesė tė tyre, pėrzgjidhen specialistė tė shkencave social-politike ose degėve tė tjera tė pėrafėrta me to.
Specialisti i shėrbimit psikologjik i shkollės, ėshtė njė person kyē nė mbarėvajtjen e veprimtarisė mėsimore edukative tė institucionit arsimor. Veprimtaria e tij zhvillohet nė lidhje dhe bashkėpunim tė ngushtė me stafin pedagogjik dhe drejtues tė shkollės, me prindėrit dhe komunitetin, ku ndodhet shkolla.
Qėllimi kryesor i punės sė specialistit tė shėrbimit psikologjik nė shkollė fokusohet nė promovimin dhe zhvillimin mendor e fizik tė nxėnėsve si dhe nė ndihmesėn dhe mbėshtetjen qė jep pėr rritjen e cilėsisė sė procesit tė mėsimnxėnies dhe mėsimdhėnies.
Specialisti i shėrbimit psikologjik bashkėpunon me personelin administrativ dhe pedagogjik pėr konceptimin dhe realizimin e shėrbimeve qė lidhen me vlerėsimin e rezultateve tė nxėnėsve, me orientimin e karierės dhe me zhvillimin social dhe personal tė nxėnėsve, nėpėrmjet:
- Sigurimit tė shėrbimeve tė drejtėpėrdrejta pėr fėmijėt dhe nxėnėsit nė nevojė..
- Vlerėsimit dhe interpretimit tė rezultateve tė nxėnėsve, tė stafit pedagogjik tė shkollės dhe tė prindėrve.
- Shėrbimeve kėshillimore dhe trajnuese pėr stafin e shkollės dhe prindėrit
- Konceptimit dhe realizimit tė shėrbimit psikologjik nė pėrputhje me politikat e zhvillimit tė arsimit dhe tė institucionit arsimor.