VAZOJA E JETES...
Njė profesor, gjat orės sė filozofisė, pa thėnė asnjė fjalė, merr njė vazo tė madhe dhe tė zbrazėt, dhe fillon pėr ta
mbushur ate me topa golfi.
Mė pas pyet studentėt nėse vazoja ishte plot. Studentėt ishin dakort dhe thonė se po.
Atėherė profesori merr njė kuti me topėtha qelqi dhe i hedh brenda vazos. Topėthat e qelqit mbushin hapėsirat boshe nė mes topave tė golfit. Mė pas profesori i pyet sėrish studentėt nėse vazoja ishte plot dhe ata pėrgjigjen se po.
Profesori merr njė kuti me rėrė dhe e hedh brenda vazos. Pa dyshim rėra mbush hapėsirat boshe dhe profesori pyet nėse tani vazoja ėshtė plot. Kėte herė studentėt pėrgjigjen njėzėrit PO.
Profesori, me shpejtėsi i hedh edhe njė filxhan kafe vazos dhe padyshim qė mbushen hapėsirat e lėna bosh nga rėra. Studentėt kėsajė rradhe filluan tė qeshin...
Kur studentėt mbaruan sė qeshuri profesori thot:
Dua tė kuptoni se kjo vazo pėrfaqėson jetėn
Topat e golfit janė gjėrat e rėndėsishme si familja, fėmijėt, shėndeti, miqtė, dashuria dhe gjėrat qė na pėlqejnė. Janė gjėra qė, edhe sikur tė humbisnim gjithcka dhe tė na mbesin vetėm ato, jetėt tona do tė ishin ende plot.
Topėthat e qelqit janė gjėrat tjera qė na interesojnė dhe tė cilat e plotėsojnė jetėn tonė, si puna, shtėpia, makina, ...etj.
Rėra ėshtė gjithcka tjetėr: qė e plotėson dhe e kėnaq jetėn tonė me gjėra tė vogla por tė dėshirueshme dhe lakmueshme pėr ne.
Nėse para se gjithash do tė vendosnim rėrė nė vazo, nuk do tė kishte vend as pėr topat e golfit as tė qelqit.
E njejta gjė ndodhė me jetėn. Nėse harxhojme gjithė kohėn dhe energjitė tona pėr gjėrat e vogla, nuk do tė kemi mė hapėsirė pėr gjėrat vėrtetė tė rėndėsishme pėr ne.
Ke kujdes me gjėrat qė janė thelbėsore pėr jetėn tėnde: luaj me fėmijėt tu, gjej kohė pėr tė shkuar tek mjeku, dil pėr darkė me partnerin tėnd, praktiko sportin tėnd tė preferuar. Do tė ketė gjithmonė kohė (hapėsirė nė vazo) pėr tė pastruar shtėpinė, pėr tė prerė barin, pėr tė rregulluar gjėrat e vogla...
Merru mė parė me topat e golfit, me gjėrat qė vėrtet janė me rėndėsi pėr jeten tėnde...
Vendos prioritetet e tua: diferenca ėshtė vetėm rėrė
Njė nga studentėt pyet se ēfarė nėnkupton kafeja.
Profesori buzėqesh dhe thotė: Jam i lumtur qė mė bėn kėte pyetje.
Ėshtė vetėm pėr tė treguar se nuk ka rėndėsi se sa e zėne ėshtė jeta juaj.
Nė te gjithmonė ka vend pėr njė kafe me miqtė e tu!"
Vetėm pėr miqtė e mi
Njė profesor, gjat orės sė filozofisė, pa thėnė asnjė fjalė, merr njė vazo tė madhe dhe tė zbrazėt, dhe fillon pėr ta
mbushur ate me topa golfi.
Mė pas pyet studentėt nėse vazoja ishte plot. Studentėt ishin dakort dhe thonė se po.
Atėherė profesori merr njė kuti me topėtha qelqi dhe i hedh brenda vazos. Topėthat e qelqit mbushin hapėsirat boshe nė mes topave tė golfit. Mė pas profesori i pyet sėrish studentėt nėse vazoja ishte plot dhe ata pėrgjigjen se po.
Profesori merr njė kuti me rėrė dhe e hedh brenda vazos. Pa dyshim rėra mbush hapėsirat boshe dhe profesori pyet nėse tani vazoja ėshtė plot. Kėte herė studentėt pėrgjigjen njėzėrit PO.
Profesori, me shpejtėsi i hedh edhe njė filxhan kafe vazos dhe padyshim qė mbushen hapėsirat e lėna bosh nga rėra. Studentėt kėsajė rradhe filluan tė qeshin...
Kur studentėt mbaruan sė qeshuri profesori thot:
Dua tė kuptoni se kjo vazo pėrfaqėson jetėn
Topat e golfit janė gjėrat e rėndėsishme si familja, fėmijėt, shėndeti, miqtė, dashuria dhe gjėrat qė na pėlqejnė. Janė gjėra qė, edhe sikur tė humbisnim gjithcka dhe tė na mbesin vetėm ato, jetėt tona do tė ishin ende plot.
Topėthat e qelqit janė gjėrat tjera qė na interesojnė dhe tė cilat e plotėsojnė jetėn tonė, si puna, shtėpia, makina, ...etj.
Rėra ėshtė gjithcka tjetėr: qė e plotėson dhe e kėnaq jetėn tonė me gjėra tė vogla por tė dėshirueshme dhe lakmueshme pėr ne.
Nėse para se gjithash do tė vendosnim rėrė nė vazo, nuk do tė kishte vend as pėr topat e golfit as tė qelqit.
E njejta gjė ndodhė me jetėn. Nėse harxhojme gjithė kohėn dhe energjitė tona pėr gjėrat e vogla, nuk do tė kemi mė hapėsirė pėr gjėrat vėrtetė tė rėndėsishme pėr ne.
Ke kujdes me gjėrat qė janė thelbėsore pėr jetėn tėnde: luaj me fėmijėt tu, gjej kohė pėr tė shkuar tek mjeku, dil pėr darkė me partnerin tėnd, praktiko sportin tėnd tė preferuar. Do tė ketė gjithmonė kohė (hapėsirė nė vazo) pėr tė pastruar shtėpinė, pėr tė prerė barin, pėr tė rregulluar gjėrat e vogla...
Merru mė parė me topat e golfit, me gjėrat qė vėrtet janė me rėndėsi pėr jeten tėnde...
Vendos prioritetet e tua: diferenca ėshtė vetėm rėrė
Njė nga studentėt pyet se ēfarė nėnkupton kafeja.
Profesori buzėqesh dhe thotė: Jam i lumtur qė mė bėn kėte pyetje.
Ėshtė vetėm pėr tė treguar se nuk ka rėndėsi se sa e zėne ėshtė jeta juaj.
Nė te gjithmonė ka vend pėr njė kafe me miqtė e tu!"
Vetėm pėr miqtė e mi